Inspiration

Ledig idag igen. När man väl jobbar mycket känner man att, åh va skönt att få va ledig lite, bara dega (oj vad jag hatar det ordet egentligen) hela dagen. Men sen, som nu när man väl är ledig så blir jag rastlös och är bara rädd för att dagen ska försvinna lika fort som den kom. Därför kom jag på att när jag väl inte är ledig ska jag skriva ner allt som jag vill göra om jag hade fått vara ledig en dag, sen ska ja ta fram den lappen när det behövs och vipps så är en ledig dag räddad! 
 
Men nu vet jag faktiskt vad jag ska göra denna ljuva lediga fredag. Jag brukar läsa lite olika bloggar ibland, gömma bort dom, hitta tillbaks osv. Är inte så bra på att följa saker, likadant med tv-program. Så återfann jag en av mina favoritbloggar: http://www.ilovewildfox.com/ som är otroligt inspirerande. Älskarn'
 
Fann den här bilden där och blev inspirerad, så jag ska måla akvarell todo la dia och lyssna på musik.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0