Million Pieces

Tove Styrke ska detta föreställa. Började med den för kanske 2 år sen, nu äntligen gjorde jag klart den!
 
Den ser lite överexpanderad(?) ut om man nu kallar det så, men bilden kändes lite suddig så ja provade att göra den lite skarpare i picasa. Jag har även ljusat upp den lite och förstärkt skuggor, som jag alltid gör, för att den ska upplevas som den gör om man ser på de från blocket.
 
Snart är Johnny Depp klar också, vet redan nu att ja inte kommer bli jättenöjd med den. Men ja får försöka undvika att jämföra med orginalet så känns den bättre, samma sak med Tovan här. Ni behöver ju inte heller kolla på orginalet, hehe. Och ja, jag gjorde håret lite mer som ja ville här.
 
Åh jag har blivit frälst av Miss Li, här är en -favorit-
PUSSAR
 

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Va duktig du är gumman, puss mor.

2012-11-18 @ 13:25:31
Postat av: DS

Gör du bilder på beställning ? Vad tar du? :) vill gärna beställa av dig :) grymt duktig är du!!!

Svar: Ja det gör jag! :) det är svårt att säga, beror på hur stort det ska vara, men om du skickar en bild till min mail [email protected] så kan jag kolla! :) och TACK så mkt:D
Frida Johansson

2012-11-29 @ 09:07:37
URL: http://denisesjostrom.se
Postat av: Isabelle

Grymt duktig osv.

Svar: Tack så mycket :)
Frida Johansson

2013-01-26 @ 18:31:43
URL: http://barfotajuni.blogg.se/
Postat av: Hannah Timgren

Så fruktansvärt fina målningar!!!

Svar: Tusen tack!:)
Frida Johansson

2013-04-02 @ 21:49:39
URL: http://hannahtimgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0