I-landsproblem.

När jag läser en blogg vill jag att den ska uppdateras ganska ofta, kunna byta sida enkelt och bara va sådär skön att gå in på. Vissa bloggar tycker jag är så fina att jag verkligen njuter av att kolla igenom sida efter sida.

Därför blir jag frustrerad på min egen blogg. Jag uppdaterar tragiskt sällan och det går inte att byta sida när man är längst ner och jag förstår inte hur jag ska göra för att ändra det?!! (har sökt på google som en galning efter svar) Sen om den är sådär underbar vet jag inte, det är ju olika vad man tycker såklart. Men sen vill jag inte updatera föör ofta heller för jag vill ju helst lägga upp sånt jag ritat/målat och då försvinner allt i mängden känns det som. Men jag vill att folk ska kunna bläddra bakåt för att se alla gamla guldkorn så dom inte glöms bort...

Min lösing för tillfället är att, ja först bli klar med skolan så jag har mindre att fokusera på plus att ni får gärna följa mig på -BLOGLOVIN- så kan ni enkelt se när något nytt kommit. Sen kan jag bara uppmana er fina läsare att titta bakåt genom att gå in månadsvis eller så.

Lyssnar ganska mycket på den -här- just nu. Koselig.

ye ye, love love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0