I've got my pocket full of dreams, baby.



Nej, kanske att jag ska sluta kladda i mina skolblock och skriva lite vettiga saker där istället.

Ja har gått och tänkt ett tag nu att jag nog ska sätta mig någon dag och skriva ner alla mina drömmar och hur mitt liv kommer bli i framtiden om jag själv får välja. Då jag skriver realistiska saker såklart, annars blir jag för besviken när jag står där 40 år gammal och läser brevet och tänker
"ja, mitt liv blev fan allt annat än det där...",
fast den risken finns ju dock ändå. Men nej, jag ska faktiskt sätta mig en vacker dag -inte en ful- och skriva så pennan glöder, någonting av allt lär ju gå i uppfyllelse.

Köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0