På dig lyser alltid solen


Lite ritningar inför min moodboard till våran långhårsvisning på skolan (egen frisyr och smycke), ska bli skitkul!

Nu vill jag bara att resten av terminen ska gå jäkligt fort så man kan börja jobba på riktigt och förhoppningsvis få lite sol. Till hösten vill jag vara planterad i Göteborg. Just nu skulle jag vilja sitta på en lång busstur och bara lyssna på musik, fan va skönt det är ibland. Och jag är så fruktansvärt jävla sugen på att tatuera mig nu. Ska börja hårdspara.

It's far too early in the morning to be trying to call you
And far too early in the daytime to be thinkin' about that
But I am
-Tick of time-The Kooks-


Kommentarer
Postat av: Bella

sv: Ja, jag tycker du är superduktig. Jättekul om du besöker mig fler gånger! ;)

2012-04-26 @ 15:37:26
URL: http://bellalinderoth.blogg.se/
Postat av: Anton Kouba

Sv: Merci! Du målar så himla fint att jag blir helt knäpp.

2012-05-09 @ 17:55:41
URL: http://antonkouba.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0